Wednesday, October 17, 2007

This Is IT ...

Sahabat-sahabatku - Braers-braersku. Terlebih dahulu YB nak mintak ampun mintak maaf atas pengumuman yang agak lambat ini. Maklumlah, sedara-mara dari Kuala Lumpur datang dan berhari raya di rumah yang tak seberape ini. Itulah yang membuat YB begitu sibuk sampai tak sempat nak membuat pengumuman seterusnya.

Baru lambat sehari, dah terima panggilan dari salah satu braer, lambat dua hari, braers-braers dah mula cuak. Dah lambat berhari-hari ini, dah terima ugutan maut pulak!! Dasyat. Jadi beginilah, disebabkan anak bulan sudah pun tidak kelihatan. Kita akan berjalan raya bersama-sama pada:

Tarikh: 20th October 2007 - Saturday
Waktu: 1030 Hrs
Tempat: Rumah Yang Tidak Asing Lagi - Downtown East, Dr 6.

Di sana nanti, kita akan berbincang hendak ke mana dan apakah arah tujuan kita yang seterusnya. Apa yang sudah pasti, pada 2 petang kita akan berkunjung ke rumah Cikgu Filza dan insyaallah pada sebelah malam kita akan ke rumah Cikgu Zuariah (belum confirm).

Di sini ader lagi satu pengumuman, vote system yang digunakan nampaknya ada scandal, tidak menjadi!! Lantas, saya sudah membuat keputusan - kita akan berjalan bersama B & W dan sedikit rakan-rakan yang sama waktu dengannya.

Oleh itu, YB tidak akan membuat sembarang panggilan untuk menjemput sesiapa. Justeru, braers-braersku yang lain, kalau nak ajak yang lain, dipersilakan, so yang lain boleh ajak yang lain!! Terpulang sama ada nak ikut taknak ikut. Aper YB tahu, semua berada di rumah YB jam 1030 pagi. Dari situ, kiter plan nak ke mana. Tapi sebelum kluar rumah, cakap ngan parents yg kiter might pergi ke rumah anda. We will call in advance.

Akhir sekali, jangan excited sangat. Jaga Diri Baik-Baik sampai Saturday. Salam Sayang Dari YB. Semoga berjumpa dalam keadaan happy nanti!!.. Selamat Hari Raya!!

Salam Saayang.
Chief Justice Braers