Saturday, December 29, 2007

Puas hati ah!

Dari melata pelusuk Singapura, masing2 merenung jam kecil masing-masing.

Genap pukul 6.

"Aku mesti berada di Kembangan pada pukul 7 malam. ATAU lebih."

"Aku mesti lepaskan geram, geram dah lama terpendam pasal dah lama tak buat kerja ni"

"Aku mesti heck care, peduli apa orang lain nak cakap, tinggalkan apa yang sedangku lakukan"

"Aku mesti turun jugak, ini kali, mesti jadi, dengan senjataku yang tajam serta luas, dengan segantang ruang yang perlu didisikan."

"Aku bergegas ke MAK'S PLACE"......



akak nura and fidy and gang tak jadi turun so we headed to Mak's Place instead memandangkan dah dkt ngan Masjid Kassim, malas nak jalan jauh2. ahaha. Man nak dia nye Banana Split tapi in the end takd.


Ada yang Makan nasi goreng berbagai jenis. ade yang makan mui fan yang datang lambat gila nak mampos. Ada yang makan mee ape tah name dia. dan ada 3 "Mad-sailors" yang makan western. happening? sudah tentu beb. disertakan air yang datang sikit punya lambat. dan chrysanthemum tea yang takd ice. aku menunggu dgn penuh keghairahan untuk bandung ku. cukup time, saaaap... disappointing. bandung dalam tin. Tapi takpe, amakn happening, company happening.


Company mana? braers and co. lah. tapi tak full squad. dil,nas,zad,dun,ahmad,lutfi,man ngan wan je. wak ngan bhaiyya tkd. dua2 balik negeri masing2. pat bwh ade gambar2. tgk lah ye. happenings. lepastu kita gi Swensens pat airport nak lepaskan gian makan ice cream nye pasal. tu pon happening. Pasal swensens man update pat bawah tu,, yang pat bawah..


Enjoy!

-hydil